بزرگ ترین کارخانه تولید روغن کنجد غیر تراریخته در ایران

روغن های خوراکی به صورت مایع و جامد در بازار و به فراوانی موجود می باشد و می توان نمونه های بسیاری از انواع این محصولات را در بازار پیدا کرد. روغن های گیاهی نمونه هایی از انواع این محصول، در انواع بسیار متنوع است که روغن کنجد یکی از انواع این محصولات با کیفیت عالی و مصرف بالا است. بزرگ ترین کارخانه تولید کننده روغن کنجد غیر تراریخته، این روغن گیاهی و روغن زیتون لویه را با کیفیت درجه یک تولید و با قیمت بسیار مناسب راهی بازارهای عرضه و تقاضا نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

بزرگ ترین کارخانه تولید روغن کنجد غیر تراریخته در ایران

تفاوت روغن کنجد تراریخته با غیرتراریخته چیست؟

تفاوت روغن کنجد تراریخته با غیرتراریخته چیست؟ به طور کلی برخی از گیاهان به صورت تراریخته تولید می شوند، این مطلب به آن معنا است که تولید کننده به دلیل گرفتن محصول بیشتر از گیاه در بافت گیاه دست می برد و با ایجاد تغییراتی در ژن گیاه سبب می شود تا تولید در اندازه قابل توجهی بالا برود. این گیاهان و محصولاتی که از آن گرفته می شود تراریخته و در واقع غیر طبیعی نامیده می شوند.

در مقابل محصولات کشاورزی که با روش های طبیعی و معمول کشت می شوند را غیرتراریخته می گویند. بسیاری از کشور ها محصولات تراریخته را یا به طور کلی تولید نمی کنند یا اگر تولید نمایند، این محصولات را در اختیار کشورهای دیگر قرار می دهند. زیرا در بسیاری از موارد متوجه شده اند این دستکاری ژنتیکی سبب ایجاد امراضی لاعلاج و یا صعب العلاج می شود که انسان را از پا در می‌آورد.

روغن کنجد غیرتراریخته از سالم ترین و مفید ترین انواع روغن های گیاهی است که دانه آن به صورت کاملا طبیعی با آب و کود مناسب پرورش داده شده است. این روغن زیتون سیاه ترکیه از خواص بسیار زیادی برخورد است و می توان با خوردن آن از التهابات پوستی جلوگیری کرد. این محصول عالی ضد التهاب می باشد و به جز درمان بیماری های پوست، روغن بسیار مفیدی برای از بین بردن بیماری های مو نیز می باشد.

عواملی که بر قیمت روغن کنجد صادراتی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت روغن کنجد صادراتی تاثیر دارد روغن کنجد در کشور در بسیاری از شهرها و در کارخانجات بسیار بزرگ تولید می شود که تولید کننده، بخشی از این محصول را در بازارهای داخلی و بخشی دیگر را به عنوان کالای صادراتی به کشورهای درخواست کننده اختصاص می دهد. روغن کنجد دارای نمونه های بسیار زیادی است و می توان این روغن را با کیفیت های متفاوت در بازار پیدا کرد.

بسیاری از موارد روی قیمت این محصول صادراتی تاثیر مثبت داشته و سبب می شود که قیمت روغن کنجد دستخوش تغییر شود. روغن غیر تراریخته از گران ترین انواع این کالا است که از دانه های معمولی کنجد و با روش های متداول تهیه شده است و می دانید که دانه کنجد غیر تراریخته نسبت به انواع تراریخته بسیار گران قیمت تر است.

برای تولید روغن کنجد صد در صد طبیعی و عالی نیاز به مواد خاصی است که برخی از این مواد از خارج از کشور تهیه می شود، امروزه با نوسانات پی در پی دلار قیمت تمام این مواد دائم در حال تغییر است و این مطلب نیز روی قیمت روغن اثر مستقیم دارد. عامل دیگر می تواند خرید مواد اولیه عمده و تازه با قیمت مناسب باشد، اگر مواد اولیه در دسترس و قیمتی مناسب داشته باشد حتما روغن تولید شده هم بهتر و با کیفیت تر است و هم بسیار ارزان‌تر به دست مصرف کننده می رسد.

قیمت روز روغن کنجد غیرتراریخته

قیمت روز روغن کنجد غیرتراریخته تولید کننده روغن کنجد غیرتراریخته، را با بهترین دانه های تازه کنجد و در شرایطی کاملا طبیعی تولید نموده و محصول را بسته بندی شده با قیمت روز بسیار مناسب و ارزان در بازار توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار داده است. تولید کننده به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه ناگزیر قیمت روغن تولید شده را به صورت روزانه در سایت قرار می دهد تا تمام مشتریان بتوانند این روغن بکر و کاملا طبیعی را با قیمت تمام شده واقعی و نه گران‌تر خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما