مرکز فروش روغن کنجد فله اصل

مرکز فروش روغن کنجد فله اصل به دلیل استقبال و تقاضای زیادی که دارد، از لحاظ میزان فروش در سطح بالایی قرار دارد و توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند و فروش خود را به سرعت بالا ببرد. این مرکز، با فروش روغن کنجد بیرجند درجه یک، موفق شده است، رضایت خاطر مشتریان بسیاری را کسب نماید و با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است.

مرکز فروش روغن کنجد فله اصل

راهنمای تشخیص روغن کنجد اصل

راهنمای تشخیص روغن کنجد اصل

روغن های گیاهی از مفید ترین و سالم ترین انواع روغن زیتون فرابکر اویلا می باشند که امروزه در سراسر کشور طرفداران زیادی دارند. این روغن ها شامل انواع مختلفی هستند که هر کدام از مواد گیاهی خاصی تهیه می شوند.

یکی از انواع این محصول روغن کنجد اصل است که از عصاره گیری بهترین کنجد هادر محیطی کاملا استاندارد و بهداشتی با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می شود. روغن کنجد بدون بو طعمی بسیار خوب و عالی دارد و فاقد هرگونه مزه تلخ و زننده‌ ای است به گونه ای که طعم واقعی کنجد در آن احساس می‌شود بوی بسیار خوبی دارد به طوری که عطر و بوی کنجد در آن استشمام می شود.

این محصول فاقد هرگونه ناخالصی و املاح است و ظاهری کاملاً شفاف و درخشان دارد. این روغن کنجد ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد به گونه ای که مدت زمان طولانی آن را می‌ توان در شرایط استاندارد نگهداری نمود.

رنگ روغن کنجد ۸۰۰ گرمی با کیفیت به رنگ زرد مایل به سبز می باشد. این محصول مورد تایید سازمان بهداشت و درمان و غذا و دارو قرار گرفته است و دارای نشان سیب سبز سلامت می باشد و در بسته بندی های کاملا استاندارد و به روز در اختیار مشتریان قرار می گیرد و رضایت و اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده‌ است.

صادرات روغن کنجد فله اصل

صادرات روغن کنجد فله اصل

صادرات روغن جوانه گندم اصل و کنجد فله اصل در بسیاری از مراکز سطح کشور انجام می شود و می توان گفت که وجود هر یک طرفداران مخصوص به خود را جذب کرده است و این محصول را در اختیار کلیه خریداران عزیز قرار می دهند.

از افتخارات نمایندگی ما صادرات روغن کنجد فله می باشد که این محصول را با کیفیتی اعلا و قیمتی باور نکردنی ارائه می دهیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید این محصول شیک و زیبا از طریق نمایندگی های مجاز ما به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید و این محصول را از ما خریداری نمایید و خریدی لذت بخش، آسان و با کیفیت را با مجموعه ما تجربه کنید.

131

  1. سلام و وقتتون بخیر
    لطفا درباره خرید محصولاتتون بیشتر راهنمایی بفرمایید چطور میتونیم که سفارش آنلاین و خرید حضوری داشته باشیم .

    • سلام خانم بابایی عزیز، وقت شما هم بخیر
      امکان خرید حضوری وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  2. من همیشه از روغن کنجد به جای روغن سرخ کردنی استفاده می کنم و پیشنهادم خرید و مصرف این محصوله

    • سلام بله جالب اینجاست که مصرف روزانه روغن هم با استفاده از روغن کنجد پایین میاد.

  3. سایتتون خیلی عالیه، می خواستم ازتون خرید عمده داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟

    • سلام فریبرز عزیز
      برای کسب اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  4. – سلام وقت بخیر، امکان خرید به صورت عمده از محصولاتتون هم وجود داره؟

    • سلام کوروش عزیز، وقت شما هم بخیر
      بله فروش به صورت عمده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  5. من خودم مغازه دارم و این محصول رو به صورت عمده خریداری کردم و مشتریام هم خیلی استقبال کردن مرسی از سایت خوبتون

  6. سلام وقت بخیر میخام این روغنو عمده خریداری کنم لیست قیمت بهم بدیدو اینکه هزینه و زمان ارسالم لطف بفرمایید با تشکر از شما

    • سلام، وقتتون بخیر
      برای کسب اطلاع از قیمتها و سایر موارد مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  7. سلام مقدار روغنی ک برای ما ارسال میکنید چقدره؟

    • سلام خانم حسینی عزیز
      فروش ما بصورت عمده می باشد و هر مقداری که مشتری ثبت سفارش کند ارسال خواهد شد.

  8. با سلام و وقت بخیر. ماساژ دادن این روغن روی پوست سر و مو می تواند به جلوگیری از سفید شدن مو و به حفظ رنگ طبیعی مو به مدت طولانی کمک کند. در حقیقت، روغن کنجد خاصیت تیره کنندگی دارد. یک قاشق سوپ خوری روغن کنجد را با معده خالی بخورید و ۲۰ دقیقه در دهانتان نگه دارید و سپس تف کنید، سموم بدن را خارج می کند. خیلی مفیده. با تشکر از مجموعه نچرال اویل

  9. سلام. مصرف روغن کند محدودیت سنی نداره؟ چطور باید این روغن رو سفارش بدم؟ بعد از چند وقت به دستم میرسه؟

    • سلام خانم دهقان عزیز
      خیر محدودیت سنی ندارد. برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و سایر اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  10. سلام وقت بخیر ببخشید روغن کنجد کیلویی چنده؟از این روغن برای پخت وپز میشه استفاده کرد؟درصورت خرید عمده به صورت شرایطی هم کار میکنین

    • سلام خانم رحیمی عزیز
      برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت و سایر موارد لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  11. با سلام عرض خسته نباشید به سایت خوبتون یک سوالی داشتم میخواستم بدونم که روغن کنجد همش کنجد خالصه یا ناخالصی هم داره؟ و یک سوال دیگه فرق روغن کنجد و روغن زیتون چیه؟

    • سلام حسن عزیز
      بله محصول کاملا خالص می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  12. سلام خسته نباشید
    یکی از تولیدات داخلی کشور ما روغن کنجد اصل است که از بهترین نوع روغن شناخته شده است.

  13. رنگ روغن کنجد با کیفیت به رنگ زرد مایل به سبز می باشد که این محصول مورد تایید سازمان بهداشت و درمان و غذا و دارو قرار گرفته است و دارای نشان سیب سبز سلامت نیز می باشد از نچرال اویل بابت دقت در تولید و کیفیت این روغن سپاسگزارم.

  14. سلام وقت شما بخیر برای خرید عمده از سایت چه کاری باید انجام داد؟آیا بصورت بسته بندی شیشه هم موجود دارید؟

    • سلام خانم حیدرزاده عزیز
      برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش و سایر اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  15. سلام
    روغن کنجد بدون بو طعمی بسیار خوب و عالی دارد.
    ظاهری کاملا شفاف و درخشانی دارد.
    از این روغن کنجد برای منزل از این سایت خریداری کردم و بسیار راضی بودم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  16. من غیر از استفاده از روغن کنجد از خود کنجد هم برای استفاده در کو کو سبزی استفاده میکنم خیلی مفید و خوش طعمه

  17. از شما بابت روغنهای مفیدتون سپاسگذارم ..فقط میخوام بدونم که ایا این روغن رو از کنجد سفید میگیرن یا کنجد سیاه …و ایا فرقی داره ؟

    • سلام خانم شعاعی عزیز
      ممنون از حسن نظر شما، برای کسب اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  18. با عرض سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از مجموعه خوب نچرال اویل برای اراٸه اطلاعات خوبی که برای تشخیص روغن کنجد اصل اراٸه کردند، همچنین سپاس ویژه برای عرضه مستقیم روغن کنجد اصل و با کیفیت بصورت فله
    لطفا قیمت محصول رو هم درج کنید

    • سلام، وقت شما بخیر
      برای اطلاع از لیست قیمتها و سایر اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  19. سلام.من از سایت شما روغن کنجد اصل خریداری خواهم کرد.ایا برای شهرستانها هم ارسالی دارید؟

    • سلام خانم علیزاده عزیز
      بله ارسال به شهرستانها امکانپذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  20. سلام.من از سایت شما روغن کنجد اصل خریداری خواهم کرد.ایا برای شهرستانها هم ارسالی دارید؟

    • سلام خانم علیزاده عزیز
      بله به تمامی شهرستان ارسال وجود دارد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  21. این روغن به ملکه ی روغن ها مشهور هست و برای سلامتی و شادابی بدن و پوست و مو سراسر خاصیت و املاح فراوانی دارد

  22. سلام و وقت بخیر. بسته بندی ها برای ارسال فله ای به چه صورت هستش؟ممنون ازتون

    • سلام جناب پیری عزیز، وقت شما هم بخیر
      برای اطلاع از بسته بندی ها و سایر اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  23. روغن های کنجد فله ی بسیار با کیفیتی بود من راضی بودم به شما هم پیشنهاد خرید این محصول رو میدم.

  24. با تشکر از شما جهت معرفی این محصولات، روغن کنجد این سایت بسیار عالی و با کیفیت بود. خدا به کسب و کارتان رونق بدهد.

  25. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام خانم همتی عزیز
      برای اطلاع از نحوه ثبت سفارشو سایر اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  26. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم از روغن کنجدتون واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون.

  27. سلام وقتتون بخیر شما فروش حضوری این محصولات رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین ثبت سفارش رو انجام میدین؟

    • سلام خانم رهبر عزیز
      وقت شما هم بخیر، خیر امکان فروش حضوری وجود ندارد و ثبت سفارش فقط از طریق سایت انجام می گیرد.

  28. با اختلاف بهترین قیمت روغن کنجد رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون

  29. روغن کنجد بسیار خوبیه من از این سایت تهیه کردم راضی بودم به شما هم پیشنهاد میکنم استفاده کنید.

  30. مطالعه روی ۴۸ بزرگسال نشان داد که روغن کنجد احتمال آلزایمر و زوال عقل و پلاک گیری رگ های خونی را به شدت کم و قابل تاثیر کرد

  31. سلام چجوری میشه از قیمت محصولات ساییتون مطلع بشم؟ کاش در سایت درج میکردید تا خرید راحت تری داشته باشیم

    • سلام خانم احدی عزیز
      جهت اطلاع از لیست قیمتها لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  32. ماساژ دادن این روغن روی پوست سر و مو می تواند به جلوگیری از سفید شدن مو و به حفظ رنگ طبیعی مو به مدت طولانی کمک کند.

  33. سلام ،روغن کنجد بسیار شفاف و روشن هست که مصرف آن به روشنایی پوست هم کمک شایانی میکند.

  34. تهیه روغن گیاهی به شرط اصل بودن برای غذا عالی است و مصرف آن برای سلامتی خوبست و من و خانواده مصرف می کنیم . ممنون از سایت شما .

  35. خیلی عالیه مجموعه ای هستین که روغن های کنجد ارگانیک و خالص رو به صورت تضمینی ارائه میدین

  36. با سلام و عرض ادب ،روغن کنجد یکی از بهترین روغن ها هستش که خواص بیشماری داره ،خیلی خوبه که میشه از این سایت روغن رو بصورت فله و به مقدار دلخواه سفارش داد،من همیشه از این سایت خریداری میکنم روغنش کیفیت خیلی خوبی داره و قیمتش هم مناسب تر از همه جاست،و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما از محصولات این سایت دیدن کنند و خودشون کیفیت رو تجربه کنند،موفق باشید

  37. سلام با توجه به اینکه روغن کنجد این سایت کیفیت خوبی داره و قیمتش نسبت به سایر فروشگاه ها مناسبه تصمیم دارم از این سایت خرید کنم

  38. سلام کیفیت روغن های شما به چه صورته آیا کاملا بهداشتی هستند؟

    • سلام خانم مجتهد عزیز، وقت شما بخیر
      بله محصول کاملا بهداشتی و با کیفیت می باشد.

  39. سلام بنده قصد خرید به صورت فله و عمده را دارم
    کارگاه شما در کدام شهر است؟

    • سلام همراه عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  40. شما در مطالب تون در خصوص روغن کنجد فله صحبت کردین میتونید بفرمایید نسبت به نوع بسته بندی چقدر تفاوت قیمت داره

    • سلام دوست عزیز
      جهت کسب اطلاعات از قیمتها لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  41. روغن گیاهی و حیوانی برای مصرف داخل کشور و همچنین برای صادرات و ارز آوری مناسب بوده و سود زیادی نصیب تولید کننده و تاجر می کند .ممنون از شما .

  42. سلام وقت بخیر
    آیا امکان دارد روغن کنجد را به صورت تکی هم سفارش دهیم یا باید حتما عمده باشد؟ آیا به مناطق دور افتاده هم ارسال دارید؟

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      سفارش فقط به صورت عمده امکانپذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  43. اگ دنبال مفیدترین و سالمترین روغن هستیم باید از روغن های طبیعی و گیاهیی استفاده کنیم ک روغن کنجد فله ای سرشار از این ویژگی هاست
    میخاستم واسه مغازه خرید عمده داشته باشیم
    ممنون اگ نحوه ی خرید رو هم اینجا برامون توضیح بدین

    • سلام خانم حسینی عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  44. سلام.ایا این روغن های کنجد فله رو میشه برای نمایندگی ارازانتر هم حساب کنید و چند کیلو نهایت میتونیم خرید کنیم؟

    • سلام علی عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  45. روغن کنجد، به طور مستقیم به فعالیت های در مغز مرتبط است که می تواند موجب تقویت خلق و خوی بدن توسط آنزیم ها و هورمون هایی شود که فرد را خوشحال می کند

  46. سلام از این سایت خرید کردم از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید.

  47. روغن کنجد حاوی مقدار زیاد انتی اکسیدان است.آنتی اکسیدان روند پیری را به تعویق می اندازد و سبب افزایش طول عمر می شود

  48. روغن کنجد یک محافظ طبیعی در برابر اشعه فرابنفش به حساب می آید و پوست را در برابر کلر موجود در آب استخر محافظت می کند

  49. از روغن کنجد فقط توی سالاد باید استفاده کرد یا اینکه برای سرخ کردن هم قابل استفاده است ؟
    حرارت بالا بهش آسیب نمیزنه ؟

    • سلام سهیل عزیز
      لطففا مقالات مرتبط را مطالعه بفرمایید. با تشکر

  50. سلام
    من قصد خرید عمده دارم لطفا قیمت ها و نحوه سفارش را بیان کنید.

    • سلام امیر عزیز
      جهت اطلاع از لیست قیمتها و سایر اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  51. روغن کنجد یه کالای پرمصرف توی کشورهای شرق آسیاس . اگه بتونین توی این کشورها بازاریابی خوبی بکنین به درآمدهای فوق العاده ای میرسین .

  52. سلام
    ماساژ دادن این روغن روی پوست سر و مو می تواند به جلوگیری از سفید شدن مو و به حفظ رنگ طبیعی مو به مدت طولانی کمک کند. در حقیقت، روغن کنجد خاصیت تیره کنندگی دارد.
    حتما از این سایت خرید کنید

  53. توی برنامه تلویزیونی دکترش میگفت که ماساژ روغن کنجد کمک زیادی به درمان آرتروز میکنه . کلا برای استخون ها و مفاصل خیلی مفید و موثره .

  54. یکی از مواد غذایی که پیش هر دکتر تغذیه ای بری توصیه به مصرفش داره همین روغن کنجد هست بخاطر خواص بی شماری که داره .

  55. فکر کنم روغن جز کالاهای ممنوعه صادراتی باشه . آیا شما در حال حاضر به خارج از کشور روغن کنجد ارسال میکنین ؟

    • سلام خانم افراسیابی عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  56. روغن کنجد سرشار از آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی است که برای بدن مفید هستند.

  57. روغن کنجد را می توان به عنوان چاشنی و طعم دهنده ای خوشمزه در غذاها می توان استفاده کرد

  58. سلام وقتتون بخیر
    روغن کنجد های ایرانی بیشتر به کدام کشور هه صادر می شود؟

    • سلام احسان عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  59. آیا شما روغن را از کنجد های سیاه یا سفید یا زرد میگیرید توضیح دهید؟

    • سلام علیرضا عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  60. سلام وقت بخیر .
    از سایت خوبتون ممنونم .من از پارسال که جراحی کردم دکتر به من توصیه کرد که از این روغن استفاده کنم برای اولین بار اتفاقی با این سایت آشنا شدم و خرید کردم دیگه از اون موقع مشتری این سایت شدم .خیلی عالی و با کیفیت .حتما امتحان کنید .

  61. محصول روغن کنجد اصل از عصاره گیری بهترین کنجد ها در محیطی کاملا استاندارد و بهداشتی با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می شود.

  62. سلام فروش حضوری هم دارید یا فقط فروش شما به صصورت اینترنتی می باشد ؟قصد خرید به میزان زیاد دارم

    • سلام همراه عزیز
      فروش فقط از طریق سایت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  63. برای خرید اینترنتی باید سایت فروشند و شرکت تامین کننده مورد تایید باشد و چه سایتی مورد تایید تر از سایت شما

  64. روغن کنجد فاقد هرگونه ناخالصی و املاح است و ظاهری کاملاً شفاف و درخشان دارد. 

  65. سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت و مجموعه نچرال اویل
    روغن کنجد به دستم رسید .بسیار باکیفیت و درجه یک بود.باتشکر

  66. میدونستید روغن کنجد رو اگه به رژیم غذاییتون وارد کنید سریع ترین جواب رو میگیرید ؟
    میدونستید که اگه روزی ۱ساعت روغن کنجد رو برنید دور چشمتون تمام سیاهی و خون مردگیش برطرف میشه؟

  67. سلام وقت بخیر میخام این روغنو عمده خریداری کنم لیست قیمت بهم بدیدو اینکه هزینه و زمان ارسالم لطف بفرمایید با تشکر از شما

    • سلام عماد عزیز
      جهت اطلاع از لیست قیمتها لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  68. روغن کنجد در بسته بندی های کاملا استاندارد و به روز در اختیار مشتریان قرار می گیرد و رضایت و اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده‌ است.

  69. صادرات روغن کنجد فله اصل در بسیاری از مراکز سطح کشور انجام می شود و با خرید محصول صادراتی محصولی با کیفیت خریداری میکنید.

  70. روغن کنجد درجه یک بیرجند رو برای پخت و پز هم میتونم استفاده کنم؟
    نمایندگی در استان یزد دارید؟

    • سلام همراه گرامی
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

  71. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. روغن های گیاهی از مفید ترین و سالم ترین انواع روغن ها هستند که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفتن. خواص روغن کنجد بر کسی پوشیده نیست و بسیار مفیده. با تشکر از سایت شما برای ارائه ی بهترین محصولات. موفق باشید.

  72. سلام وقت بخیر.ایا امکان خرید عمده روغن کنجد وجود دارد؟درصورت خرید عمده تخفیف هم شامل حالمون میشه؟

    • سلام خانم رضایی عزیز
      بله فروش به صورت عمده می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  73. سلام. روغن کنجد برای تهیه کیک و شیرینی پزی خوبه و طعم بهتری به کیک شما می دهد. ممنون از کیفیت محصولات عالی که در سایت قرار می دهید.

  74. سلام وارادت بنده از این سایت روغن کنجد فله اصل تهیه کردم وخیلی ازخریدم راضی هستم توصیه میکنم شماهم ازاین محصول روغن کنجد خریداری کنید

  75. باسلام وخسته نباشی روغنهای این سایت دارای کیفیت عالی ودرجه یک میباشدویکی ازمهمترین خصوصیات آن اصل بودن آن میباشدبشماپیشنهادمیشودبرای تهیه روغن گیاهی. اصل باین سایت مراجعه کنیدباتشکرازتولیدکنندگان گرامی

  76. سلام وقتتون بخیر
    مجموعه نچرال اویل خسته نباشید
    بهترین محصول روغن کنجد مال شماست.
    مرسی که هستید.

  77. سلام
    مجموعه نچرال اویل خسته نباشید
    محصول روغن کنجد شما کیفیت خوبی دارد.ممنونم که سر وقت ارسال کردید.

  78. سلام ودرود روغن کنجد فواید زیادی داره و برای پخت و پز و سرخ کردن میتونیم با مقدار کمی از این روغن غذا بپزیم درسته که نسبت به روغن های خوراکی که ما روزانه استفاده می کنیم قیمت بالاتری داره ولی در عوض ما رو از بیماریها در امان نگه میداره

  79. محصول خوبی است ارزش خرید دارد. قبلا هم از این نوع روغن خریداری نموده ام. نکات مثبتی که داره شامل قیمت مناسب، بسته بندی مناسب و خوشبو بودنشه.

  80. ظهر بخیر
    بسته بندی برای ارسال به شهر شیراز به چ شکل هست؟

    • سلام خانم زارع عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را کامل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  81. واقعاً قیمت‌های شما خیلی قیمت های استثنایی است که به بازار عرضه می کنید با این قیمت ها همیشه می توانید به فروش برسانید.

  82. سلام.میزان شفافیت روغن کنجد همزمان با سرد شدن هوا کم می شود آیا این پدیده طبیعی است؟

    • سلام خانم کاظمی عزیز
      جهت کسب اطلاعات لازم لطفا مقالات مرتبط را مطالعه بفرمایید.

  83. با سلام درود و خسته نباشید خدمت شما عزیزان روغن فله این سایت بسیار خوب و با کیفیت می باشد فقط خواستم تقاضا کنم اگه میشه لیست قیمت ها رو هم درون سایت قرار دهید با کمال تقدیر و تشکر.

    • سلام علی عزیز
      برای اطلاع از لیست قیمتها لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل بفرمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  84. با سلام. برای خرید روغن کنجد اصل پیام میزارم. لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    • سلام خانم محمدی عزیز
      جهت ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  85. سلام، خسته نباشید
    سایت شما در زمینه صادرات هم فعالیت داره؟

    • سلام همراه گرامی
      جهت کسب اطلاعات مورد نیاز لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  86. سلام و ارادت وقت بخیر دوستان
    بنظرتون مصرف روغن کنجد فله ای خوب و باکیفیت و به صرفه تره یا اینکه بسته بندی ؟

  87. روغن کنجد به خاطر خواصی که داره خیلی از جانب پزشکان تغذیه مورد توصیه قرار گرفته من خیلی وقته دارم از این روغن استفاده میکنم و واقعا راضیم

  88. سلام
    خسته نباشید
    وقتتون بخیر
    من میخواستم از طریق سایت سفارش روغن کنجد بدم
    فقط یه سوال داشتم میخواستم بدونم چه طوری میتونم روغن کنجد اصل رو بشناسم ؟
    چه راه هایی وجود داره برای فهمیدنش؟

  89. با سلام . روغنگیری کنجد با دستگاه انجام میشه ؟ (توسط شخص ) یا در کارخانه . باتشکر

  90. اگر امکان داره درباره ی گواهی های محصول که آیا گواهی بهداشت دارین یا نه و گواهی کیفیت دارین یا خیر توضیحاتی بدین تا مطلع شیم از اش

  91. با جایگزین کردن روغن کنجد اصل به جای روغن های دیگر قلبی سالم داشته باشیم..سپاسگزارم بخاطر فرستادن روغن کنجد اصل و باکیفیت و درجه یک…

  92. سلام.این محصول فاقد هرگونه ناخالصی و املاح است و ظاهری کاملاً شفاف و درخشان دارد. این روغن کنجد ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد به گونه ای که مدت زمان طولانی آن را می‌ توان در شرایط استاندارد نگهداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما